Symfoni

Symfoni

Ptolemaeuslaan 70
3528 BP  Utrecht
Nederland
+31 318 692 495
post@symfoni.com
http://www.symfoni.com/nl/

Over Symfoni

Symfoni is een vooraanstaande software en IT services organisatie met oplossingen rondom Collaboration, Business Service Management en Enterprise Portfolio Management. Samen met haar technologie partners ServiceNow, Troux en HP helpt Symfoni haar klanten in Operational Excellence door het leveren van kosteffectieve oplossingen en toegevoegde waarde voor de business.

Symfoni heeft kantoren in Noorwegen (hoofdkantoor), Zweden, Denemarken, Finland, Nederland en België met 200 medewerkers. Symfoni heeft ruim 1.000 klanten die worden bediend vanuit drie commerciële kanalen: Collaboration en Business Services Management en Enterprise Portfolio Management. Vanuit deze kanalen leveren wij software oplossingen, consultancy service, support en managed services.

Better - Together

Symfoni’s bedrijfsmotto Better - Together wordt toegepast bij haar klanten door het combineren van Symfoni’s eigen Collaborative Solutions and Services met Business Service Management en infrastructuur expertise. Deze combinatie geeft de klant betere controle en sturing over haar informatie en bedrijfsprocessen door de hele enterprise resulterend in betere efficiency en besluitvormingsprocessen.

Documenten

31-01-2012ServiceNowpdfENWhitepaper

ITSM revolutie: Managing IT vanuit de Cloud

ITSM revolutie: Managing IT vanuit de Cloud
In de wereld van IT is een heuse revolutie gaande en het moment om te veranderen is aangebroken. Baseer uw IT-strategie niet op inflexibele systemen gebouwd op legacy technologie. Lees deze whitepaper voor informatie en ideeën over hoe u:
  • Het meeste profijt haalt uit managing IT vanuit de Cloud
  • Up-front investeringen en onderhoudskosten kunt elimineren
  • Cloud platform integratie makkelijk maakt
  • Snel en direct toegang krijgt tot gegevens voor uw besluitvormingsproces en het bewaken van IT-performance
  • IT-diensten kunt transformeren door automatiseren en transparantie

Download deze whitepaper om inzicht te krijgen hoe flexibel, inituitief, sociaal en krachtig de nieuwe generatie IT-oplossingen zijn en hoe IT in de Cloud uw organisatie helpt om niet alleen uw business te ondersteunen in het complexe IT-ecosysteem, maar IT tevens efficienter te beheren maakt dan ooit tevoren.

Lees verder>>
31-01-2012ServiceNowpdfENWhitepaper

SaaS ITSM-oplossing reduceert infrastructuur en onderhoudskosten drastisch

SaaS ITSM-oplossing reduceert infrastructuur en onderhoudskosten drastisch
Legacy IT Service Management oplossingen dragen een stevig prijskaartje met zich mee. De kosten voor implementatie, aanpassingen, licensering, upgrades, onderhoud en benodigde infrastructuur resulteren in een TCO die buiten proporties is. IT Service Management geleverd vanuit een Software as a Service (Saas) model geeft een drastische reductie vanuit TCO perspectief. Geen noodzaak tot hoge up-front investeringen, geen verborgen kosten, geen onderhoudskosten die van tijd tot tijd stijgen en geen hoge consultancy vergoedingen voor iedere keer wanneer u een kleine wijzigingen wilt.

Wanneer u een ITSM project gaat starten of overweegt om een bestaande implementatie te upgraden dan is nu het moment om inzicht te krijgen hoe IT Service Management geleverd vanuit een Saas model van toegevoegde waarde voor uw organisatie kan zijn. Deze whitepaper geeft u inzicht in de werkelijke IT Service Management TCO en hoe de nieuwe generatie ITSM oplossingen uw kwaliteit en efficiency van uw processen verbeteren en operationele kosten reduceren.

Lees verder>>
25-01-2012ServiceNowpdfENWhitepaper

Voordelen van de Cloud voor Managed Service Providers & de geoutsourcede Helpdesk

Voordelen van de Cloud voor Managed Service Providers & de geoutsourcede Helpdesk
Volgens Gartner gebruikt op dit moment 10% van de Enterprise IT-organisaties een IT Service Management oplossing vanuit de Cloud. Binnen 5 jaar zal dit percentage exponentieel zijn gegroeid naar 50%.

Deze whitepaper geeft u inzicht in de voordelen van het inzetten van Software as a Service (Saas) voor IT Service Management voor zowel organisaties die de Helpdesk willen outsourcen als voor de Managed Service Provider (MSP).

Lees verder>>
25-01-2012ServiceNowpdfENWhitepaper

Transformeer uw Service Management processen door gebruik te maken van Social IT

Transformeer uw Service Management processen door gebruik te maken van Social IT
Sociale netwerken veranderen en verbreden het speelveld waarin meerdere stemmen worden gehoord en ideeën met elkaar worden gedeeld. Sterker nog, het suggereert innovatief denken, superieure interne communicatie en het accelereren van globale connectiviteit. De sociale Enterprise heeft niet langer een negatieve betekenis, vaak gezien als in-productief en niet professioneel. Bedrijven beginnen nu in te zien dat dit medium aanmoedigt tot communicatie en leidt tot verhoogde productiviteit en verbeterde connectiviteit.

Social Media is al een populaire tool bij Marketing- en Supportorganisaties. Deze whitepaper onderzoekt hoe IT ook Social Media als hefboom in kan zetten om relaties op te bouwen met gebruikers door middel van betere dienstverlening en samenwerking.

Lees verder>>
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]

Producten en Diensten

Business Applicaties
Enterprise Content management
Personnel Information Administration
Project Management
Informatie en data management
Documentmanagement
IT Beheer
Service management & Service Desk
Systeem & Netwerk beheer
Applicatie beheer en performance
Outsourcing & Software ontwikkeling
Datacenter/ Hosting
Infrastructuur beheer
Werkplekbeheer