Bang om klanten te verliezen als gevolg van uw marketinguitingen?

Bang om klanten te verliezen als gevolg van uw marketinguitingen?

04-06-2014ENWhitepaper

Het is de droom van iedere marketeer: non-stop communiceren via alle beschikbare kanalen. Maar hoge communicatiedruk kan gemakkelijk leiden tot marketing moeheid. Onderzoek toont echter aan dat niet het volume maar de perceptie van relevantie bepalend is voor klanten die marketinguitingen zat zijn en uiteindelijk kiezen voor opt-out. Marketeers kunnen zonder problemen het aantal marketinguitingen verhogen zonder hun doelgroep ermee te vermoeien, zolang ze er maar voor zorgen dat de uitingen uniek zijn voor ieder persoon afzonderlijk.

Worstelt u met dalende conversie- en engagementratio’s? Aan de hand van vijf tips zorgt u ervoor dat de conversie en het engagement van e-mail campagnes kunnen worden verhoogd, zonder de aandacht en permissie van klanten te verliezen. Hiermee houdt u te allen tijde de controle over uw marketingdruk.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
Relevante artikelen
Adobe | ECM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]