Customer Experience Management in de praktijk

Customer Experience Management in de praktijk

04-03-2015ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Customer Experience Management is de verzameling van processen die een organisatie gebruikt om alle interacties met klanten te beheren. De dagen van ‘single customer touch points’ liggen ver achter ons en bedrijven moeten de customer experience over meerdere kanalen en productlijnen optimaliseren, terwijl ‘gewoon’ aan de vraag naar real-time (maatwerk) behoeften voldaan moet worden. Customer Experience Management echt goed doen is alles behalve eenvoudig, maar wel belangrijker dan ooit tevoren.

Download deze Harvard Business Review voor inzicht in de resultaten van een onderzoek waarbij o.a. meer dan 400 Marketing Executives wereldwijd zijn ondervraagd over Customer Experience Management. Ook is gevraagd naar trends en gemeenschappelijke uitdagingen met betrekking tot het verbeteren van klantervaring.

De resultaten tonen duidelijk aan dat een focus op Customer Experience Management aantoonbare voordelen oplevert. De bevraagde customer experience leiders overtreffen de concurrentie op allerlei gebieden, variërend van winstgevendheid tot klantretentie.

Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS | Customer Experience Management
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]