Dankzij tag en data management een betere klantdialoog

Dankzij tag en data management een betere klantdialoog

16-06-2014NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Websites, e-mail, banners, sociale media: consumenten gebruiken steeds meer online kanalen om informatie te zoeken en te interacteren met merken. Daarbij laten ze veel informatie over zichzelf achter. Deze “Big data” is de ruwe olie van marketing en digitaal adverteren en is dat al binnen bijvoorbeeld Real Time Bidding via de ad-exchanges. Nog maar weinig organisaties slagen er echter in om die informatie zo te gebruiken dat ze een relevante dialoog opbouwen met klanten. Het is eenvoudiger dan veel marketing managers denken.

Deze whitepaper beschrijft welke stappen een organisatie kan zetten om relevant met een klant te communiceren door de inzet van Tag en Data Management. Met daarnaast case studies die laten zien hoe tag en data management drie organisaties hielp om de volgende resultaten te boeken:

  • De performance te evalueren per kanaal en per campagne, gebaseerd op daadwerkelijke contributie
  • 74% stijging van de banner CTR
  • 14% stijging van de click-through-conversieratio
Registratie vereist
Relevante artikelen
Relay42 | Datamanagement | Big Data
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]