Hoe kunnen verzekeraars in 6 stappen een ongeëvenaarde klantervaring realiseren?

Hoe kunnen verzekeraars in 6 stappen een ongeëvenaarde klantervaring realiseren?

08-09-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klantloyaliteit neemt zienderogen af bij verzekeraars die nog opereren volgens het traditionele verkoopmodel. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt door hevige concurrentie van banken, het directe kanaal en vergelijkingswebsites. Voor de klant is het hierdoor eenvoudiger geworden om de aanbieder met de laagste prijs te vinden.

Hoe kan een bedrijf ervoor zorgen dat zij een onderscheidende klantervaring kan creëren die hen in staat stelt om te concurreren op andere vlakken dan de prijs? Deze whitepaper beschrijft de zes essentiële stappen en bijbehorende technologieën die verzekeraars kunnen gebruiken om diepere, loyalere en meer waardevolle relatie met hun klanten te realiseren.

Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS | Customer Experience Management
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]