Multi-channel: van losse flodders naar schieten met scherp dankzij slim data management

Multi-channel: van losse flodders naar schieten met scherp dankzij slim data management

05-01-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Als leidinggevende in sales, marketing of service staat u voor een grote uitdaging: de samenwerking tussen uw teams verloopt vaak stroef, terwijl de markt razendsnel verandert en succesvol samenwerken noodzakelijk maakt. Uw (potentiële) klanten maken gretig gebruik van de verscheidenheid aan communicatie- en distributiekanalen en schromen daarbij niet om deze kanalen dwars door elkaar heen te gebruiken. Zowel in oriëntatie en de daadwerkelijke aankoop, als in service.

Het is voor uw organisatie dus van groot belang dat uw medewerkers, of het nu om sales, marketing of service gaat, op uw klantdata kunnen vertrouwen. Alleen dan kunt u de concurrentie het hoofd bieden en uw klant bedienen zoals hij dat wenst. Het is dus zaak om uw kanalen, processen, maar vooral uw systemen en data met elkaar in lijn te brengen. Dat is uw grootste uitdaging.

Om het maximale uit uw multi-channel strategie te kunnen halen, dient u zich eerste drie dingen af te vragen: wat is de kwaliteit van uw data, hoe onderhoud ik deze, en hoe zijn uw (bron-)systemen aan elkaar gekoppeld? Niet de kanalen bepalen uw succes, maar de manier waarop uw medewerker in staat is deze aan elkaar te laten profiteren. Wanneer datakwaliteit en data management niet op orde zijn, zullen alle data die u via uw multi-channel inspanningen over uw klanten en prospects verzamelt, in feite waardeloos zijn.

Met deze whitepaper krijgt u inzicht in de drie pijlers van een succesvolle multi-channel strategie, gebaseerd op slim data management.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]