Het vinden van de grootste vis in het data-meer is de sleutel tot succes in het Third Platform-tijdperk

Het vinden van de grootste vis in het data-meer is de sleutel tot succes in het Third Platform-tijdperk

25-07-2014ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Naarmate een toenemend deel van de wereld online gaat (40% jaarlijkse groei in de komende 10 jaar), ontstaan er steeds meer mogelijkheden voor bedrijven (en consumenten) om data te gebruiken op nieuwe manieren. Zodoende leren zij de behoeften van klanten kennen, kunnen ze business cycles versnellen, organisatiestructuren platter maken en hun organisatie gereed maken voor de komst van “The Third Platform” van het digitale tijdperk. Een platform dat is gebouwd op een fundering van cloud computing, mobility, social networking en Big Data.

Maximaal profiteren van deze kansen vereist het volgen van bepaalde stappen door IT-organisaties. Bijvoorbeeld informatiebeveiliging, gevirtualiseerde datacenters, naadloze public- en private cloud computing, next-generation analytics, nieuwe storage management-technologieën, nieuwe data access tools en processen, automatische tagging en het kunnen omgaan met real-time data. Daarnaast moeten IT-afdelingen de rest van de organisatie helpen om meer data- en software-driven te worden!

De overstap naar een data-driven of software-driven organisatie, als u er niet al één bent, is geen eenvoudige taak. De uitdagingen en kansen rondom het digitale omniversum zijn technisch van aard, zeker! Maar op de eerste plaats hebben ze vooral betrekking op het organisatorische…

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]