Web Analytics volgens Forrester: Adobe vs. IBM, Webtrends en Google

Web Analytics volgens Forrester: Adobe vs. IBM, Webtrends en Google

28-07-2014ENOnderzoek

Web analytics maakt plaats voor digital intelligence, volgens Forrester Research. Digital intelligence is het antwoord op opkomende channels, geraffineerde consumenten, grote datasets en de roep om digital analytics. Hiervoor is een toolkit nodig die veel meer omvat dan de data, rapportages en analytics waarover de beste web analytics tools beschikken.

Betekent dit feit dat we web analytics tools kunnen weggooien? Absoluut niet! Het meest recente onderzoek van Forrester toont aan dat web analytics een fundament is voor digital intelligence strategieën. Gooi uw web analytics tools niet weg; gebruik ze als een beginpunt en hoeksteen van uw digital intelligence reis.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
Relevante artikelen
Adobe | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]