De 6 succesfactoren voor data-driven e-commerce

De 6 succesfactoren voor data-driven e-commerce

20-08-2014NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Onze klanten bewegen zich voor steeds meer producten en diensten richting online verkoop. Het groeipotentieel voor uiteenlopende branches door middel van e-commerce is enorm. Maar hoewel steeds meer organisaties wel de stap naar online verkoop hebben gezet, laat de uitvoering vaak nog te wensen over. Dit is te verklaren door gebrekkig data management.

Bij elke touchpoint en na elke vorm van interactie met de klant zouden we in theorie steeds beter in staat moeten zijn om onze klanten en prospects, on- en offline, op basis van specifieke wensen en gedrag te benaderen. In de praktijk blijkt dit echter nog lang niet altijd het geval te zijn. Data zijn incompleet, vervuild en onbetrouwbaar, medewerkers zijn niet in staat om klanten te identificeren, onze online omgeving is onvoldoende toegerust om internationale klantdata te verwerken en ondertussen wordt door gebrekkige validatie elke dag onbetrouwbare data aan de systemen toegevoegd.

Hoe kunt u uw data management op orde brengen en ervoor zorgen dat uw medewerkers op elk gewenst moment beschikken over een accuraat, compleet, correct en uniek beeld van uw klant en hen hierdoor een unieke user experience kunnen geven?

Deze whitepaper zal ingaan op de succesfactoren van goed data management voor online verkoop van diensten en producten. Wat is de impact van goede en slechte gegevens op de kwaliteit van online retail en online banking? Welke nationale en internationale aspecten spelen een rol? Hoe worden klantgegevens gevalideerd? Hoe wordt de klantervaring gepersonaliseerd? De antwoorden op deze en andere vragen zullen u inzicht geven in de 6 succesfactoren van data-driven e-commerce.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Human Inference | Datamanagement
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]