Winstgevende customer experiences realiseren met centraal besluitvormingsplatform voor klantinteracties

Winstgevende customer experiences realiseren met centraal besluitvormingsplatform voor klantinteracties

08-10-2014ENProductbrochure
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Relevante aanbiedingen die zijn toegesneden op de klant, zijn nog altijd een uitzondering. Dit ondanks het feit dat elke marketeer anno nu het belang erkent van de klantbeleving, een multi-channel benadering en de ‘customer journey’. De klant is 24/7 online en wil ongeacht het kanaal herkend worden. Versnipperde en irrelevante communicatie-uitingen leiden tot irritatie, aangezien de klant meer en meer verwacht dat de geboden services aansluiten op zijn of haar persoonlijke profiel en levensstijl.

Meer dan ooit tevoren moeten marketeers een balans vinden tussen art en science binnen het marketing-speelveld. Hierbij moeten zij zich niet alleen focussen op het creëren van aantrekkelijke content maar ook analytische software gebruiken om inzichten te halen uit de grote berg aan klantdata.

Wat men nodig heeft is een nieuwe werkwijze die marketing executives bevrijdt van de compromissen en beperkingen uit het verleden – een aanpak die inzichten, business rules, beslissingen en acties krachtig combineert in een geïntegreerd beslissingsplatform voor de organisatie, allemaal gebaseerd op de klant.

Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS | Customer Intelligence
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]