8 tips voor het creëren van betere sales performance dashboards

8 tips voor het creëren van betere sales performance dashboards

23-10-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Zonder data ben je ‘gewoon’ weer een volgende persoon die een mening heeft, zonder gefundeerde onderbouwing. Je moet beschikken over duidelijk afgebakende data wanneer een collega in een meeting bijvoorbeeld een opmerking maakt als “Je belt je leads niet snel genoeg na”. Je vraagt waar jouw collega die informatie vandaan heeft, aangezien jij over totaal andere gegevens beschikt. U ziet het, een conflict is geboren waar u totaal niet op zit te wachten. De kunst is om het gesprek te veranderen naar op de toekomst gerichte prestatie-indicatoren waarmee zakelijke groei kan worden gerealiseerd.

Best practice sales performance dashboards bestaan uit veel meer dan alleen technologie. Het gaat vooral over duidelijk omschreven metrics en de integratie van dashboards met uw salesprocessen. Deze 8 tips kunt u vandaag nog gebruiken om het volledige potentieel uit uw sales performance dashboards te kunnen halen. Maak gebruik van analytics en dashboards die u zelf kunt aanpassen om de voltooiing van uw doelstellingen in iedere fase van het salesproces te kunnen tracken, van prospecting en lead management tot de kwaliteit van uw pijplijn, analyse van uw focusgebied en forecasting.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]