Advanced Case Management: Waar klanttevredenheid en werknemers empowerment samenkomen

Advanced Case Management: Waar klanttevredenheid en werknemers empowerment samenkomen

13-11-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Hoewel case management verschillende dingen omvat in verschillende industrieën, blijft het een feit dat uw vermogen om deze workloads aan te pakken direct effect heeft op de bottom line van uw organisatie.

Case management beïnvloedt het bedrijfsresultaat, operationele kostenefficiency, blootstelling aan risico’s, de klanttevredenheid en –aanbevelingen, alsmede het moraal van uw werknemers en de omzet. Echter zijn er een aantal belangrijke knelpunten die afgehandeld dienen te worden, waaronder:

  • Overbelaste kenniswerkers
  • Niet-geïntegreerde management applicaties
  • Kostenverhogingen

 

Lees hier over een oplossing die uw case management processen in lijn kan krijgen met de genoemde knelpunten waardoor u de resultaten van uw organisatie kunt verbeteren.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | ECM | Corporate Performance Management
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]