Transformeer uw e-mailmarketing-strategie in een money-making machine

Transformeer uw e-mailmarketing-strategie in een money-making machine

19-01-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Iedere consument reageert vandaag de dag verschillend op e-mail. Zij lezen de e-mails vaak eerst op hun smartphones om vervolgens follow-up activiteiten, zoals aankopen, uit te voeren op hun tablet of laptop. Daarnaast verwachten ze dat e-mails visueel aantrekkelijk en gemakkelijk te lezen zijn op ieder device.

Consumenten gaan ook selectief om met hun tijd en aandacht. ‘Spray-and-pray’ e-mails zijn uit; relevante e-mails zijn in. U moet uw klanten kennen om te kunnen bepalen welke content en aanbiedingen werken. En u moet op behendige wijze die ervaringen leveren waarbij u rekening houdt met de locatie, het device, on-site gedrag en de relatie met uw merk van die betreffende klant.

Deze gids beschrijft innovatieve e-mailmarketing tactieken en biedt praktisch advies om deze tactieken te gebruiken. Er wordt uitgelegd hoe u de klant moet volgen door zijn gehele levenscyclus en biedt op maat gemaakte content binnen de context van locatie en device. Deze gids bewijst dat deze aanpakken werken door te kijken naar ROI en andere succesfactoren.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Adobe
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]