Staan uw web analytics initiatieven op een laag pitje? 10 manieren om ze nieuw leven in te blazen

Staan uw web analytics initiatieven op een laag pitje? 10 manieren om ze nieuw leven in te blazen

19-01-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In het tijdperk dat klanten verwachten dat zij op ieder gewenst moment en via ieder gewenst device in contact kunnen komen met uw organisatie, is web analytics belangrijker dan ooit. Maar op een gegeven moment is het enthousiasme van bedrijven in hun web analytics programma’s flink geslonken. Het resultaat: web analytics teams smeken tegenwoordig om geld voor het vervangen van hun web analytics tools die niet meer de ROI produceren die zij voorheen wel konden realiseren.

In veel gevallen hebben de mensen die web analytics programma’s draaien, hun positie overgenomen van iemand anders. Vaak waren zij niet betrokken bij de oorspronkelijke uitrol van web analytics initiatieven. Hierdoor zitten ze nu opgescheept met stagnerende web analytics programma’s, relatief slechte adoptie door eindgebruikers, lage personeelsbezetting binnen het team en vragen zij zich af of extra investeringen in dergelijke programma’s echt nodig zijn.

Dus waarom mislukken web analytics programma’s? In dit rapport vindt u 6 belangrijke factoren die afbreuk doen aan het succes ervan…

Maar dat is nog niet alles! Dit rapport bespreekt 10 manieren waarop u uw web analytics initiatieven nieuw leven in kunt blazen. Zelfs wanneer u al beschikt over volledig functionerende web analytics zijn dit nuttige technieken om uw programma’s naar een hoger niveau te tillen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Adobe
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]