IT Servicemanagement (ITSM) verandert met IoT mee

IT Servicemanagement (ITSM) verandert met IoT mee

06-02-2015NLOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In samenwerking met Jaarbeurs heeft Computable een onderzoek gehouden onder haar bezoekers/lezers met als focus IT Servicemanagement (ITSM). Sinds de begintijd van automatisering heeft ITSM een lange weg afgelegd en is het niet meer weg te denken binnen zowel grote als kleine organisaties. Maar dat er een verschil zit in de rol van ITSM bij een grote of een kleine organisatie, dat wordt duidelijk uit dit onderzoek. In totaal hebben eind oktober 353 (voornamelijk) eindgebruikers- en adviseurs aan dit onderzoek meegedaan.

De resultaten van dit onderzoek laten onder andere zien dat er een wezenlijk verschil aantoonbaar is tussen de prioriteit van ITSM binnen kleine en grote organisaties. Daar waar kleine organisaties ITSM met name zien als kostenbesparende post, ligt de focus bij grote organisaties juist op het optimaliseren van de klanttevredenheid.

Lees in deze whitepaper de volledige resultaten van dit onderzoek en daarbij tevens een opinieartikel over de rol van ITSM in combinatie met het Internet of Things (IoT).
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]