DKV | geïntegreerd Client Lifecycle Management & Service Management

DKV | geïntegreerd Client Lifecycle Management & Service Management

26-01-2015ENBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
IT-specialisten moeten zich kunnen concentreren op hun kerntaken. Ze verliezen in de praktijk echter te vaak tijd met het uitvoeren van basic werkjes. Automatisering kan een oplossing zijn. Dit kan door OMNITRACKER IT Service Management te integreren met Client Lifecycle Management tools. De integratie tussen OMNITRACKER & baramundi heeft de overall efficiëntie binnen DKV voor een groot deel verhoogd. Het laat hun 2e en 3e lijns IT-specialisten toe om zich te concentreren op hun kerntaken en het verhoogt de nauwkeurigheid van de gegevens aanzienlijk. Lees er meer over in deze customer case ...
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]