Checklist voor het optimaliseren van uw servicedesk

Checklist voor het optimaliseren van uw servicedesk

28-01-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Als managed service provider (MSP) kan de kwaliteit van de dienstverlening en service de sleutel tot succes zijn. Een professioneel en klantgerichte servicedesk is hiervoor essentieel. Dit is echter voor veel organisaties echter gegeven. Vaak komt dit omdat de noodzaak voor een dergelijke servicedesk niet wordt opgemerkt. Deze whitepaper beschrijft 7 belangrijke punten waar organisaties bij stil dienen te staan als zij een nieuw servicedesk implementeren.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Service provider | Service Desk
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]