De inzet van Social Media voor het behalen van HR-doelstellingen

De inzet van Social Media voor het behalen van HR-doelstellingen

10-02-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Voor de meerderheid van de Nederlandse organisaties behoort de inzet van social media tot de prioriteiten voor het komende jaar binnen HR. Bijna de helft van de Nederlandse werkgevers vergroot hiervoor op korte termijn het budget. Kortom: HR Nederland wil ‘iets’ met social media. Maar wat is dat ‘iets’? En vooral: wat levert het een organisatie op?

ADP heeft onderzoek uitgevoerd naar de mate waarin HR-professionals in Nederland gebruik maken van social media. Deze whitepaper beschrijft de resultaten van dit onderzoek en gaat specifiek in op de bijdrage die sociale media leveren aan het behalen van HR-doelstellingen. Praktijkvoorbeelden geven daarbij inzicht in de wijze waarop HR-professionals belangrijke uitdagingen en valkuilen overbruggen. De inzet van social media lijkt binnen het werkgebied van de HR-professional namelijk niet zomaar een plek te veroveren. Voor een totale integratie in het HR-beleid is een gedegen onderbouwing en strategische aanpak in ieder geval wenselijk.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]