Enterprise Service Management: Service Management Best Practices toepassen buiten de IT afdeling

Enterprise Service Management: Service Management Best Practices toepassen buiten de IT afdeling

19-02-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De IT afdeling heeft een voorsprong op de rest van de organisatie als het gaat om kwaliteit van dienstverlening, dit wordt met name gedreven door de inzet van best practice frameworks zoals ITIL®.

Het succes en de manier van werken van IT kan breder in de organisatie toegepast worden zodat uw medewerkers overal goed geholpen worden. Dit is precies de essentie van Enterprise Service Management (ESM).

Maar waar moet u beginnen en hoe kunt u ESM succesvol inzetten? Een goede strategie is belangrijk evenals goed inzicht in uw interne dienstverlenende processen.

In deze whitepaper leest u over:
1. Het kiezen van de juiste ESM adoptie methodologie
2. De sequentiële aanpak
3. De geprioriseerde aanpak
4. Onmisbare teams om het project te laten slagen
5. Case studies: ESM in de praktijk
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]