Aandacht voor zorg bij TWB, Thuiszorg Met Aandacht dankzij Key2Zorgprofessional app

Aandacht voor zorg bij TWB, Thuiszorg Met Aandacht dankzij Key2Zorgprofessional app

20-02-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Hoewel Shakespeare Juliet ‘what’s in a name?’ liet verzuchten, zijn er natuurlijk wel degelijk organisaties die hun naam eer aandoen. TWB, Thuiszorg Met Aandacht is zo’n organisatie. De West-Brabantse thuiszorgdienstverlener – circa 2.200 medewerkers die zorg ‘achter de voordeur’ bieden – zet namelijk alles op alles om klanten net wat meer persoonlijke aandacht te geven dan ‘het protocol’ voorschrijft.

Maar aandacht kost tijd. En omdat tijd nog steeds geld is, is het soms best lastig extra tijd voor klanten vrij te maken. Eén van de mogelijkheden om klanten toch voldoende aandacht te geven, is het stroomlijnen van werkprocessen, waarbij efficiency een hoofdrol opeist. Een goed voorbeeld daarvan is beeldbellen op de iPad. Daarbij kunnen klanten en verpleegkundigen via iPads communiceren. Dat werkt goed voor bepaalde situaties zoals advies, instructie en thuisbegeleiding.

Maar TWB is verder gegaan en heeft, samen met Centric, de app Key2Zorgprofessional doorontwikkeld die zorgprofessionals tijd en frustratie bespaart, en dus een zeer zinvolle innovatie gebleken is. De zorgprofessionals hebben nu meer tijd om, met de aandacht die het verdiend, zorg te kunnen (blijven) verlenen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Thuiszorg | Centric | Apps | eHealth
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]