Unified Communications: het valt of staat met de adoptie van uw werknemers

Unified Communications: het valt of staat met de adoptie van uw werknemers

26-02-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De voordelen van Unified Communications (UC) zijn voor de meeste bedrijven allang helder. Echter ontstaat er steeds meer rumoer rondom het grootste obstakel voor het maximaliseren van de ROI van UC; hoe zorg je ervoor dat de mensen die moeten werken met UC-oplossingen ook daadwerkelijk achter die werkwijze en productkeuze staan?

Het is inmiddels een bekend verhaal. Wanneer IT-beslissers zich concentreren op het integreren van real-time tools als instant messaging en voice- en video conferencing met tools als voicemail, e-mail en SMS, negeren zij hierbij de emotionele en informatieve behoeften van de eindgebruiker.

Het resultaat? Uw bedrijf heeft aanzienlijke investeringen gedaan in een vlekkeloos werkend UC-platform en geavanceerde apparaten, wat vervolgens door niemand worden gebruikt.

Het advies in deze whitepaper zorgt ervoor dat u Unified Communications succesvol kunt uitrollen, hiermee een hoge ROI kunt behalen en niet in een situatie terecht komt waarin werknemers de UC-tools, -platformen en –diensten die u heeft geïmplementeerd, aan de kant schuiven.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]