Thuiszorgmedewerkers optimaal bereikbaar via één centraal nummer

Thuiszorgmedewerkers optimaal bereikbaar via één centraal nummer

15-06-2016NLVideo
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Speciaal voor thuiszorgorganisaties heeft Mtel een cloud oplossing ontwikkeld die rekening houdt met het dienstrooster van uw medewerkers. Met deze oplossing wordt een gesprek altijd opgenomen. Gesprekken naar het centrale teamnummer worden conform het dienstrooster automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de dienstdoende medewerker. Daarnaast kan een bestaand planningspakket (bijvoorbeeld Ons van Nedap of Caress van PinkRoccade) worden gekoppeld aan de online roosterapplicatie.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Thuiszorg | Cloud Computing | Mtel | Telefonie | Planning
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]