Het nieuwe werken stimuleren dankzij Universal Communications

Het nieuwe werken stimuleren dankzij Universal Communications

05-03-2015ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Het bedrijf Avanade biedt commerciële technologische diensten en oplossingen op basis van Microsoft technologie. De organisatie is dan ook ontstaan uit een samenwerking tussen Microsoft en Accenture en er werken ongeveer 15.000 mensen uit meer dan 20 landen.

Veel van deze werknemers werken flexibel, wat betekent dat zij 1 á 2 dagen vanuit huis werken. Om werknemers te ondersteunen in het vinden van de juiste werkbalans, heeft Avenade onder andere headsets van Plantronics aangeschaft. Hiermee zijn werknemers van Avenade flexibel in het uitvoeren van werkzaamheden, onder andere dankzij de mogelijkheid om meerdere apparaten op één headset aan te sluiten.

Lees in deze reference case hoe Avenade de Unified Communications oplossingen van Plantronics succesvol heeft geïmplementeerd en hoe dit een zakelijk voordeel heeft opgeleverd.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]