5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

27-03-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van frustratie? Of weet u zeker dat het communicatieproces binnen uw klantcontactcenter gestroomlijnd verloopt en iedere klacht of vraag van een klant naar volle tevredenheid en zo snel mogelijk wordt afgehandeld? En zo ja, kunt u dat staven met analyses en rapportages? Geeft uw klanttevredenheidscijfer of Net Promoter Score hetzelfde beeld? Oftewel: staat bij u de klant centraal?

 

Tevreden klanten én medewerkers

Als u ook maar het minste vermoeden heeft dat er in uw klantcontacten wel eens wat mis gaat, lees dan vooral verder. Deze whitepaper geeft 5 tips voor het verbeteren van uw multichannel klantcontacten. Met een grotere klanttevredenheid én medewerkerstevredenheid tot gevolg.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]