Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

Bouw aan een kennisbank van de toekomst: optimale service via alle communicatiekanalen

27-03-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Een ontevreden klant is vandaag de dag een doodzonde en kan leiden tot serieuze schade aan de reputatie en het bedrijfsresultaat van uw organisatie. Een boze tweet of een slechte recensie is immers snel getypt en is in de mobiele wereld waarin wij leven even zo snel gedeeld met miljoenen mensen over de hele wereld. Optimale serviceverlening en klachtafhandeling is daarom een uiterst belangrijke succesfactor.

 

Kennismanagement

Waar het voor veel organisaties echter vaak mis gaat is het klantcontactcenter en de kennis van de servicedesk. Klanten worden soms van het kastje naar de muur gestuurd omdat klachten of vragen niet goed worden geïnterpreteerd en zij vervolgens van verschillende medewerkers ook verschillende versies van de waarheid krijgen voorgeschoteld.

 

Multichannel klantenservice

Wat u nodig heeft is een kennisbank waarin onder andere voorgeprogrammeerde vragen en antwoorden zijn opgeslagen, die beschikt over een zoekmachine die weet wat u denkt, in staat is de context van een klant te verwerken, content zelf kan schrijven en daardoor één versie van de waarheid kan bieden. Eén enkele kennisbank biedt content in de juiste indeling per kanaal en zorgt er zo voor dat uw klanten hetzelfde antwoord krijgen ongeacht of ze bellen, online kijken, chatten of welk kanaal dan ook kiezen.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]