Een strategische benadering van Customer Engagement Optimization

Een strategische benadering van Customer Engagement Optimization

27-03-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Veel organisaties beschouwen klantenservice als een belangrijke manier om zich te onderscheiden van hun concurrentie. Echter, naarmate het aantal communicatiekanalen en tools verder toenemen, wordt ook de uitdaging van een effectieve klantenbinding en het leveren van een continue en persoonlijke service via deze kanalen steeds groter.

Engagement onder klanten verhogen

Deze whitepaper gaat dieper in op deze uitdaging en geeft uitleg over hoe oplossingen voor customer engagement optimization organisaties helpen bij het verrijken van hun interacties met klanten, het optimaal inzetten van personeel en het verbeteren van processen. Zo profiteren deze bedrijven van een toenemende loyaliteit van klanten, verbeterde prestaties en omzet en lagere operationele kosten.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]