De voordelen van een gestandaardiseerd digital marketing platform voor Elsevier

De voordelen van een gestandaardiseerd digital marketing platform voor Elsevier

02-04-2015ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In haar stap naar een meer klantgerichte organisatie, wilde Elsevier een consistente en geïntegreerde manier van klantcommunicatie ontwikkelen voor verscheidene touchpoints. Om dit te realiseren diende het bedrijf haar digital marketing platform te standaardiseren, zodat zij niet alleen die consistente communicatieboodschap kon ontwikkelen maar ook een holistisch, end-to-end beeld van customer journeys kon creëren. Bovendien zou het verenigen van haar digital marketing platforms het bedrijf in staat stellen om haar ONE Elsevier initiatief te bereiken, waarbij e-commerce, marketing, producten en de klantenservice meer met elkaar verweven zijn.

De voordelen

Door het standaardiseren naar één digital marketingplatform en het verrijken van haar digitale inzichten, berekende Elsevier dat zij meer waarde kunnen leveren aan klanten, dat daardoor de engagement onder klant flink is toegenomen en zij uiteindelijk een hogere retentie zien onder bestaande klanten. Door het bieden van relevante en gepersonaliseerde content en het leveren van producten en diensten die zijn gebaseerd op inzichten uit klantdata, verhoogde het bedrijf haar saleskansen aanzienlijk.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Adobe
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]