Touchpoint Marketing: van gepersonaliseerde campagnes naar contextuele interacties

Touchpoint Marketing: van gepersonaliseerde campagnes naar contextuele interacties

02-04-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Voor Marketing is de focus op de klantervaring en customer engagement ‘the name of the game’. Het traditionele, lineaire funnel-model heeft zijn praktische toepassing verloren. Klanten zijn ‘always on’ en kunnen via vele kanalen de interactie aangaan. Ongeacht locatie of device verwachten klanten niet alleen bereikt te worden, maar ook een zinvolle interactie te hebben. Deze verschuiving vraagt om een vernieuwde aanpak van campagne management.

Touchpoint Marketing

Deze gids beschrijft de Touchpoint Marketing-aanpak, waarbij de focus wordt gelegd op een aantal belangrijke punten. Eén daarvan is het creëren van pakkende, emotionele klantbelevingen. Daarnaast komen de verschuiving van het model van de marketing funnel naar de customer lifecycle en de overstap van gepersonaliseerde campagnes op contextuele interacties, aan bod.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Adobe
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]