Het ontwikkelen van een omnichannel customer engagement strategie

Het ontwikkelen van een omnichannel customer engagement strategie

03-04-2015NLE-book
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Jarenlang hebben consumenten een lineaire relatie gehad met organisaties, waarbij ze per keer gebruik maakten van slechts één kanaal om een probleem op te lossen of informatie te verkrijgen. Klanten gebruiken echter steeds vaker verschillende kanalen tegelijkertijd, ze surfen op het internet terwijl ze een telefoongesprek voeren en winkelen terwijl ze hun mobiele apparaten gebruiken om online prijzen te vergelijken.

Omnichannel

Door technologische ontwikkelingen worden deze ’omnichannel’ klanten snel de norm. Maar is uw organisatie klaar om deze klanten te binden aan uw organisatie? Kunt u deze klanten via meerdere kanalen bedienen? En bent u in staat de grote hoeveelheden — gestructureerde en ongestructureerde — data van interactie met de klant over al deze verschillende communicatiekanalen te verzamelen, analyseren en verwerken?

Klantinteractie

Aan de hand van vijf vragen kunt u uw situatie bepalen en inzicht krijgen in nieuwe manieren om de interactie met uw klant te verrijken, uw personeelsinzet te optimaliseren en uw klantenserviceprocessen te verbeteren.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]