7 manieren om klantloyaliteit te verbeteren door te luisteren naar de voice of the customer (VoC)

7 manieren om klantloyaliteit te verbeteren door te luisteren naar de voice of the customer (VoC)

03-04-2015ENE-book
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Ervoor zorgen dat eerdere klanten uw producten blijven kopen is belangrijk voor vrijwel iedere organisatie. Om dit te bewerkstelligen wordt er vaak veel aandacht besteed aan marketinginspanningen en klantenservice-initiatieven. Veel bedrijven zetten loyalty-programma’s in of geven beloningen aan klanten die herhaalaankopen doen. Echter zijn deze beloningen en incentives niet altijd voldoende om klanten te behouden en blijvende loyaliteit mogelijk te maken.

Voice of the Customer

Het verbeteren van klantloyaliteit op de langer termijn vereist een uitgebreidere en systematische aanpak. Bedrijven met de meest loyale klanten hebben een georganiseerde, all-inclusive aanpak voor het luisteren naar de voice of the customer gedurende de gehele customer experience. Deze bedrijven integreren de klantbehoeften in alle aspecten van hun organisatie. Door het volgen van de best practices rondom het stimuleren van klantloyaliteit, welke in dit e-book worden beschreven, kunt u een uitgebreid VoC-programma opstellen waarmee u de klanttevredenheid kan maximaliseren, herhalingsaankopen genereert en bouwt aan duurzame klantbinding.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]