Centraal klantbeeld + First Time Right principe = hogere datakwaliteit & relevantere communicatie

Centraal klantbeeld + First Time Right principe = hogere datakwaliteit & relevantere communicatie

13-04-2015NLBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Een centraal klantbeeld (een geïntegreerd, 360 graden klantbeeld) is voor goededoelen-organisaties hét hulpmiddel om effectief te kunnen blijven communiceren met donateurs, leden, sponsors en vrijwilligers. Het is echter niet eenvoudig om een centraal klantbeeld op te bouwen en te onderhouden.

Stappen zetten richting een centraal klantbeeld

Een pragmatische aanpak, waarbij goededoelen-organisaties stapsgewijs de kwaliteit van hun data verhogen door donateurenbestanden te ontdubbelen en vervolgens te verrijken met informatie die online en offline beschikbaar is, ligt dan voor de hand. Om te zorgen dat de gegevens kwalitatief goed blijven, is daarnaast first time right (valideren, aanvullen en standaardiseren van data-invoer) een onderdeel dat moet worden doorgevoerd bij het data-invoerproces.

Relevantere communicatie

Ontdek in deze whitepaper hoe u door het zetten van een aantal stappen een centraal klantbeeld kan ontwikkelen en door het toepassen van het first time right principe rondom data-invoer en het continu verrijken van data, ervoor kan zorgen dat de datakwaliteit te allen tijde op orde is, waardoor u in staat bent om relevant te communiceren en het bedrijfsresultaat te verhogen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Human Inference | Data Quality
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]