De belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantenservice-ervaringen

De belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantenservice-ervaringen

16-04-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In de zoektocht naar loyale klanten worden de verwachtingen hoger en staat voor uw organisatie steeds meer op het spel. Het aantrekken –maar vooral- behouden van klanten blijkt een moeilijke opgave. Een klant voelt zich immers echt gewaardeerd wanneer deze op elk gewenst moment naar voldoening geholpen wordt, ongeacht of dit nu telefonisch, per mail of via de website is.

De voordelen van outsourcen

De oplossingen die hierin voorhanden zijn, ontzorgen organisaties bij het afhandelen van klantcontacten. Maar hoe gaat dit precies in zijn werk? Lees in deze whitepaper over de belangrijkste voordelen van het outsourcen van klantservice-ervaringen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]