Miljoenen euro’s besparen door implementatie van UC headsets en conference-phones

Miljoenen euro’s besparen door implementatie van UC headsets en conference-phones

17-04-2015ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Na het terugtrekken van haar Private Automatic Branch eXchange (PBX) en het elimineren van alle vaste telefoons en interne telefonienetwerken, stapte Unified Communications provider Aspect over op een geconvergeerd netwerk voor voice en data. Deze overstap zorgt ervoor dat alle werknemers vanaf nu person-to-person calls doen via een PC/laptop (die in verbinding staat met het Aspect Office Communications Server platform) en een headset. Het bedrijf investeerde hiervoor in meer dan 100 bekabelde headsets.

Een kwalitatief goede headset is enorm belangrijk!

Aspect realiseerde zich vrijwel direct na de overstap dat het gebruik van een kwaliteitsheadset cruciaal is voor de gehele unified communications experience. Er stroomden namelijk slechte gebruikservaringen binnen van werknemers – van slechte geluidskwaliteit tot niet-gecertificeerde apparaten en van gebroken headsets tot slechts geluidsfiltering. Daarnaast klaagden ze dat het ‘verbonden zijn aan hun desktops’ hun mobiliteit in de weg stond.

Na een grondige zoektocht naar een alternatieve headset die tegemoet kon komen aan de individuele gebruikersbehoeften, heeft Aspect uiteindelijk gekozen voor het Unified Communications aanbod van Plantronics. Deze case study presenteert u de voordelen van het implementeren van geavanceerde audio-oplossingen van Plantronics.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]