Vijf veel voorkomende lastige servicedesk taken die IT kan automatiseren

Vijf veel voorkomende lastige servicedesk taken die IT kan automatiseren

17-04-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Het feit dat servicedesk medewerkers elk ticket dat binnenkomt persoonlijk moet behandelen is inefficiënt en kost onnodig veel tijd en geld. Medewerkers zouden ook gebruik kunnen maken van volledig geautomatiseerde selfservice, waarmee ze zelf problemen kunnen oplossen en niet meer een beroep hoeven te doen op de servicedesk. Deze whitepaper bekijkt vijf van de meest voorkomende ergernissen van zakelijke IT-servicedesks en legt uit waarom automatisering de oplossing is.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]