Automatiseren van on- en offboarding, ontlasten van de IT Servicedesk en flinke kostenbesparingen

Automatiseren van on- en offboarding, ontlasten van de IT Servicedesk en flinke kostenbesparingen

22-04-2015NLVideo
Connexxion is de marktleider op het gebied van zowel regionaal personenvervoer als ambulancezorg in Nederland. Elke dag vervoert het bedrijf met zorg en aandacht honderdduizenden mensen en richt zich daarbij continu op het verbeteren van de dienstverlening. Niet alleen voor wat betreft het vervoer zelf, maar ook daar waar het gaat om moderne informatievoorzieningen voor reizigers en overige innovatieve, aanvullende diensten. Dat vraagt natuurlijk om een flexibele en slagvaardige organisatie, die ook achter de schermen goed gestroomlijnd functioneert en zo efficiënt mogelijk opereert.

43% reductie van IT-servicedesk calls

Connexxion kiest voor de nieuwe RES IT Store om het snel en efficiënt on- en offboarden van medewerkers mogelijk te maken en terugkerende, handmatige IT-taken te automatiseren. Hiermee realiseren zij een reductie van maar liefst 43% op IT-servicedesk calls en behaalt daarnaast nog vele andere voordelen. Bekijk de video voor alle details rondom de problematiek, oplossing en resultaten.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]