Meerwaarde van centraal klantbeeld voor verzekeraars

Meerwaarde van centraal klantbeeld voor verzekeraars

29-04-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Nederlandse verzekeraars staan voor vele uitdagingen. De concurrentie is toegenomen en premies staan onder druk. De wetgeving rondom compliancy is aangescherpt. Generatie Y is lastiger te bereiken en te bedienen dan ‘oudere’ generaties. Tegelijkertijd bieden technologische innovaties zoals 'Internet of Things' juist nieuwe kansen voor verzekeraars.
 

Klantcentrale marketingaanpak

Bij al deze ontwikkelingen staat de klant centraal. Dit vraagt om een andere marketingaanpak. Hoe ga je om met branding en imago, hoe verlaag je de acquisitieratio, en hoe zet je succesvolle multichannel campagnes op?

Deze whitepaper biedt marketeers een pragmatische kijk op deze ontwikkelingen en een concreet stappenplan om een centraal klantbeeld van hun verzekeringsnemers te realiseren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]