De toegevoegde waarde van cloud-based IT service management

De toegevoegde waarde van cloud-based IT service management

11-02-2016ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het automatiseren van services is uitgegroeid tot dé manier voor IT-afdelingen om hun werk efficiënter te leveren aan eindegebruikers in omgevingen die steeds heterogener en hybride worden. Naarmate bestuurders steeds beter de potentiële waarde van service management voor hun teams begrijpen, willen zij de vruchten plukken van geautomatiseerde processen zodat zij de productiviteit van hun werknemers en het vermogen om te engagen met hun klanten, kunnen maximaliseren.

 

Het automatiseren van IT processen

Dit IDC onderzoek toont aan dat klanten van ServiceNow aanzienlijke waarde halen uit hun implementatie van cloud-based service management oplossingen voor zowel hun IT-activiteiten als business activiteiten.

Naarmate deze klanten een hoger volwassenheidsniveau behalen als het gaat om het automatiseren van hun IT processen, breiden zij het gebruik van cloud-based service management uit over alle servicedomeinen om zodoende hun kritische bedrijfsvoering te verbeteren en gebruikers productiever te maken.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]