Waarom is klantdata zo belangrijk voor het realiseren van aantoonbare bedrijfsresultaten?

Waarom is klantdata zo belangrijk voor het realiseren van aantoonbare bedrijfsresultaten?

20-05-2015ENInfographic
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Deze infographic beschrijft een pragmatische aanpak voor het toepassen van klantdata om zakelijke voordelen te behalen. De volgende ingrediënten zijn van cruciaal belang om één verenigd klantbeeld te creëren:

  1. Focus op afdeling Opschonen, corrigeren en verrijken van afdelingsspecifieke data voor een snellere time-to-value.
  2. Verenigen van databronnen Implementeer data quality tools en processen via een gecentraliseerd systeem voor adoptie door andere afdelingen. Een vereiste voor een complete ‘Single Customer View’-oplossing.
  3. Inzichten waarop u kunt rekenen Voeg informatielagen toe voor rijkere profiling, verbeterde beveiliging en betere targeting. Geniet van grotere zakelijke efficiëntie dankzij verenigde inzichten in uw klanten over alle kanalen en gebieden.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]