5 tips hoe IT kan helpen bij een betere klantbeleving

5 tips hoe IT kan helpen bij een betere klantbeleving

18-06-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

We staan aan de vooravond van vergaande automatisering van bedrijfsprocessen, waarin documenten en berichten een belangrijke rol spelen. Documentcentrische processen vormen voor veel organisaties de kern van hun activiteiten, zeker in sectoren als de overheid en de advocatuur.

 

Automatisering in de kinderschoenen

Informatiemanagement is voor een moderne, klantgerichte organisatie van levensbelang. Toch staat goede, procesgerichte automatisering van documentstromen en klantcontacten bij veel organisaties nog in de kinderschoenen.

Deze whitepaper schetst de alsmaar complexere communicatiecirkel en hoe Information Management technologie een organisatie kan helpen bij het realiseren van een betere klantbeleving.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]