IT Service Catalog: maak inzichtelijk welke waarde IT vertegenwoordigt binnen uw organisatie

IT Service Catalog: maak inzichtelijk welke waarde IT vertegenwoordigt binnen uw organisatie

11-02-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

CIO’s en andere besluitvormers maken soms kanttekeningen bij investeringen die worden gedaan in IT Service Management (ITSM). Dit komt voort uit het feit dat zij vaak niet volledig begrijpen welke waarde ITSM vertegenwoordigt voor de organisatie. Hierdoor voelen CIO’s steeds vaker druk om nieuwe manieren te vinden om deze waarde inzichtelijk te maken. Eén manier om deze waarde inzichtelijk te maken is het creëren van een service catalog die beschikbare diensten laat zien en verwachtingen opstelt omtrent de oplevering ervan.

Hoe creëer ik een service catalog?

Een effectieve service catalog stelt de IT-afdeling in staat om zakelijke diensten te leveren die meer klant- en servicegericht zijn, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid, zorgt voor standaardisatie en consistentie en de gehele organisatie meer inzicht in IT-initiatieven biedt. Dankzij deze whitepaper leert u een goede service catalog op te stellen waarmee u de druk op IT kunt verlichten door de waarde van IT aan te tonen aan het management en de rest van uw organisatie. Daarnaast ontdekt u waarom een service catalog het fundament is voor ieder IT-optimalisatie initiatief.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]