Hoe zorg ik voor uniformiteit en consistentie in het multichannel contact met mijn klanten?

Hoe zorg ik voor uniformiteit en consistentie in het multichannel contact met mijn klanten?

17-06-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
CCV opereert als internationale organisatie in het elektronische betalingsverkeer. Door de snelle groei van het klantcontactcenter (gemiddeld 7.800 gesprekken per week) zocht de specialist in transactie-verwerking een oplossing om de uniformiteit en consistentie in het klantcontact te waarborgen en zo haar multichannel klantcontactcenter optimaal in te richten.

Klantcontactsoftware

De oplossing werd gevonden in de vorm van KANA Express. Door de implementatie van deze klantcontactsoftware worden bij CCV nu alle vragen vanuit één centrale kennisbank afgehandeld, waardoor de klant sneller geholpen kan worden en bovendien consistentere informatie krijgt. Riet Grooters en Annelinde Henzen, beiden werkzaam bij CCV, vertellen in deze case study over de implementatie en behaalde resultaten.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]