Hoe de Kindertelefoon klaar is voor de toekomst

Hoe de Kindertelefoon klaar is voor de toekomst

19-06-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De kindertelefoon voert jaarlijks ruim 179.000 gesprekken over ernstige en minder ernstige zaken. Daarnaast krijgt de kindertelefoon jaarlijks ruim 420.000 unieke bezoekers op haar website. De manier van communiceren van de doelgroep verandert continu. De telefoon alleen volstaat niet meer, online communicatie via chat en social media is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.

Doordat de Kindertelefoon een platform wil blijven dat altijd in contact kan blijven staan met hen die contact zoeken, moest er een focus komen op online aanwezigheid. Daarbij zou dit ook een kans zijn om alle communicatie handig te kunnen structureren voor duidelijke rapportages en overzichten.

Lees in deze reference case hoe de implementatie van een nieuw klantenservice systeem als basis voor inzicht succesvol is verlopen voor de Kindertelefoon.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]