De grote uitdagingen van goede klantenservice voor een juridisch dienstverlener

De grote uitdagingen van goede klantenservice voor een juridisch dienstverlener

19-06-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
DAS is een van de grootste financieel-juridische dienstverleners in Nederland. Dit doen zij onder andere telefonisch, waar een team van ruim 50 medewerkers advies geeft aan particulieren en ondernemers. Dit resulteert uiteindelijk in liefst 700 telefoongesprekken per dag, maar zonder een goed klantenservicesysteem zouden dat er nog veel meer zijn geweest.

De adviesdesk startte in 2006 met 4 man. Tegenwoordig is dat dus bijna 13 maal zo groot. In 2010 zag DAS een enorme groei in klantcontacten. Dit was dan ook aanleiding om een klantenservicesysteem in de arm te nemen en sinds 2011 worden alle klantcontacten dan ook centraal geregistreerd. Voordelen hiervan zijn een efficiëntere wijze van het afhandelen van klantcontacten, uniformiteit in de afhandeling en een juiste registratie van gespreksonderwerpen. Dit alles zorgt ervoor dat DAS controle heeft over haar klanteninformatie en zo een betere, snellere service kan verlenen.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]