Totale klantenservice oplossing voor de bank van morgen

Totale klantenservice oplossing voor de bank van morgen

19-06-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Het succes van Triodos Bank brengt vele uitdagingen met zich mee. De bank die enkel geld uitleent aan bedrijven die op een of andere manier meerwaarde hebben op het gebied van zorg, welzijn, natuur, milieu of kunst & cultuur groeit de afgelopen jaren flink. Een goed teken uiteraard, maar als bank is één van de belangrijkste dingen om in nauwe verbinding te staan met je klant. En dat mag niet in het gedrang komen.

Om die reden is Triodos Bank op zoek gegaan naar een customer service oplossing die het klantcontact naar een hoger niveau kon tillen. De groei van online klantenservice en een toename in de hoeveelheid mailcontact laat zien dat mensen op meerdere wijzen geholpen willen worden. Lees in deze case hoe Triodos Bank met behulp van een geïntegreerde klantenservice oplossing haar klanten nog beter en efficiënter kan bijstaan.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint | Service Desk
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]