Rijksuniversiteit Groningen voorkomt lange wachtrijen bij servicebalie dankzij centrale kennisbank

Rijksuniversiteit Groningen voorkomt lange wachtrijen bij servicebalie dankzij centrale kennisbank

25-06-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Rijksuniversiteit Groningen (RUG) heeft meer dan 5.000 medewerkers en ruim 28.000 studenten. Zoveel studenten zorgen voor de nodige vragen, vooral gedurende de piekperiodes aan het begin van het studiejaar en in februari. Om hen professioneel te kunnen benaderen en lange wachtrijen aan de balie te voorkomen, heeft RUG gekozen voor een centrale kennisbank waarin alle beschikbare informatie niet langer verstopt zit in allerlei webpagina’s en studenten via web self-service eenvoudiger een antwoord kunnen vinden op hun specifieke vragen.

Deze case study neemt u mee door het implementatietraject van de centrale kennisbank bij de RUG, beschrijft de behaalde voordelen van deze implementatie en laat zien waarom de RUG een voorbeeldfunctie inneemt in onderwijsland op het gebied van communicatie en service richting studenten.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Verint
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]