Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?

Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?

11-02-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Information Technology Service Management (ITSM) is belangrijker dan ooit tevoren en stapt eindelijk uit de schaduw. Aangezien iedere afdeling binnen een organisatie afhankelijk is van IT, is het aantal serviceverzoeken bij de IT-afdeling geëxplodeerd.

De toenemende omvang van ITSM heeft voor veel organisaties geleid tot meerdere ITSM systemen, verzamelingen van handmatige processen en gecompliceerde workflows. Deze ontwikkeling is een serieuze aanslag op resources. IT-afdelingen moeten hierdoor manieren zien te vinden om ITSM te consolideren, automatiseren en verbeteren, zodat zij kostbare tijd vrij kunnen maken voor andere projecten. De IT-teams die dat doen helpen hun organisatie door een traject van digitale transformatie.

Met ServiceNow is het gemakkelijk om uw ITSM infrastructuur te moderniseren door middel van consolidatie en automatisering. Met een enkel system of record en één ITSM-architectuur kunt u resources beschermen en serviceverzoeken sneller afhandelen, wat in het voordeel is van de eindgebruikers.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]