80% minder telefoonverkeer op de vestigingen dankzij één centraal contactcentrum

80% minder telefoonverkeer op de vestigingen dankzij één centraal contactcentrum

20-07-2015NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Bij Susa Studenten uitzendbureau hebben de ingeschreven studenten veel flexibiliteit in het opgeven en aanpassen van hun werkuren. Deze werkwijze vereist zeer veel contactmomenten. Om dit alles in goede banen te leiden, ging Susa van een decentrale organisatie naar één centraal contactcentrum met gebruik van de software van KANA. Sindsdien is het telefoonverkeer op de vestigingen met 80% gereduceerd.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]