Data analytics: hoe zet ik inzichten om in acties en creëer ik duurzame concurrentievoordelen?

Data analytics: hoe zet ik inzichten om in acties en creëer ik duurzame concurrentievoordelen?

30-07-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Het volledig benutten van de mogelijkheden en waarde die de enorme hoeveelheid informatie binnen een organisatie vertegenwoordigt, is een punt van aandacht voor bestuurders overal ter wereld.

Weten wat er is gebeurd en waarom het is gebeurd, is niet langer relevant en belangrijk. Bedrijven moeten weten wat er op dit moment gebeurt, wat waarschijnlijk gaat gebeuren en welke maatregelen moeten worden genomen om zo goed mogelijke resultaten te realiseren.

Om bedrijven de kansen van informatie en advanced analytics te laten inzien heeft de MIT Sloan Management Review, in samenwerking met IBM, een onderzoek uitgezet onder bijna 3.000 bestuurders, managers en analisten. De resultaten van dit onderzoek laten zien hoe de slimste bedrijven analytics tools inzetten om inzichten om te zetten naar acties en daardoor beter presteren dan hun concurrenten. Daarnaast biedt dit rapport aanbevolen acties die bedrijven kunnen gebruiken om hun analytische capaciteiten te versterken en lange-termijn voordelen te realiseren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]