Employer branding deel 1: van externe naar interne branding in een sociale wereld

Employer branding deel 1: van externe naar interne branding in een sociale wereld

04-08-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De branding van een organisatie is een must geworden voor iedere werkgever. Waar de focus oorspronkelijk overwegend lag op de communicatie van een extern merk, moet het nu intern gelden voor alle werknemers om zodoende een oprecht en positief beeld te kunnen overdragen.

Als employer branding intern van de grond komt, wordt het merk van een organisatie zo gezegd “geschapen door het personeel”, en daardoor op een natuurlijke wijze via sociale platformen gecommuniceerd en verspreid door middel van content die door werknemers is gecreëerd.

Deze whitepaper laat u zien hoe u employer branding succesvol kunt toepassen door het creëren van een authentiek en holistisch merkbeeld om deze vervolgens, via uw werknemers, extern te communiceren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]