Employer Branding 2020 deel 2: is uw merkbeeld sterk genoeg om de beste toekomstige kandidaten aan te trekken?

Employer Branding 2020 deel 2: is uw merkbeeld sterk genoeg om de beste toekomstige kandidaten aan te trekken?

04-08-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Is uw organisatie klaar voor 2020? Zorgt uw employer branding strategie ervoor dat u ook in de toekomst de beste kandidaten aan uw organisatie kunt binden?

In Employer Branding deel 1 heeft u kunnen lezen wat het concept van employer branding is, hoe het zich in de afgelopen jaren heeft ontwikkeld en hoe “goede” externe employer branding eruit ziet. Om een goed merkbeeld van uw organisatie te behalen, hebben bedrijven een holistische en authentieke aanpak nodig, dat wil zeggen dat het externe merkbeeld het interne merkbeeld en de waarden van de organisatie moet uitdragen.

Deze whitepaper kijkt terug op de holistische aanpak uit deel 1 en bespreekt waarom externe branding afhangt van een succesvol intern merk. Vervolgens wordt gedetailleerd onderzocht hoe een succesvol intern merkbeeld van een bedrijf kan worden gecreëerd en wat de rol van de HR-afdeling is bij het waarborgen van het succes ervan. Tenslotte komt de organisatie van de toekomst aan bod en in hoeverre veranderingen in de werkplek impact hebben op employer branding.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]